BEEKS OOG & OOR ‘S-GRAVENZANDE

Wij waren geïnspireerd door het programma van Essilor genaamd “Future 4 Opticians”. Ook waren wij deel van een groep van 8 opticiens waarvan de mentor Kasper Klaarenbeek was.

Product:

01-EN-ALUMINA

In 2010 bent u uw eigen winkel begonnen. Heeft u ooit in gedacht dat uw winkel er zou uitzien zoals deze er nu uitziet na uw verbouwing in Juni 2015? “Al voor langere tijd was ik aan het nadenken over een vernieuwing in de winkel en waren wij geïnspireerd door het programma van Essilor genaamd “Future 4 Opticians”. Ook waren wij deel van een groep van 8 opticiens waarvan de mentor Kasper Klaarenbeek was. Wij hebben Londen, Amsterdam, Parijs en New York bezocht om inspiratie op te doen. Veel winkels presenteren vooral heel veel brillen, maar juist door dat in te perken ziet het er al snel beter georganiseerd en minder saai uit. De laatste trend is dat er vooral horizontaal wordt gepresenteerd, maar wij hebben bewust gekozen om gevarieerd te presenteren om juist zo onze klanten te verrassen en de aandacht van mensen te trekken. Wij hebben een ruim assortiment maar tegelijkertijd weten de klanten direct waar bepaalde merken of stijlen gevonden kunnen worden in onze winkel. Mede om dit mogelijk te maken hebben wij voor de Alumina met sleutel gesloten presentaties gekozen, zeker ook omdat deze perfect integreren in ons concept. Meestal hebben wij onze presentaties open staan maar zelfs als deze gesloten zijn blijven onze brillen zeer goed gedetailleerd zichtbaar. De reden dat wij voor verticale presentaties hebben gekozen is omdat wij vinden dat dit de meest georganiseerde vorm van presenteren is.